Материалы за 04.09.2024 » СШ№23 Тескен Тоган
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданының білім бөлімінің
"№23 Тескентоған жалпы орта білім беретін мектебі"
Управления образования города Алматы
Приемная
+7(727) 265-46-89
Бухгалтерия
+7(727) 265-46-89
Версия для
слабовидящих
» Материалы за 04.09.2024
Туребаев Бауыржан Абдикадырұлы
04
сентябрь
2024
Туребаев Бауыржан Абдикадырұлы
№23 Тескентоған жалпы орта білім беретін мектебінің алғашқы әскери және технологиялық дайындық пән мұғалімі Туребаев Бауыржан Абдикадырұлы туылған жылы 05.08.1976 еңбек өтілі:24 жыл,санаты педагог-сарапшы, сабақ беретін  пәні АӘД
Кистаубаева Дуйсенкуль Сайлауовна
04
сентябрь
2024
Кистаубаева Дуйсенкуль Сайлауовна
   №23Тескентоған жалпы орта білім беретін мектебінің әлеуметтік педагог Кистаубаева Дуйсенкуль Сайлауовна туылған жылы 10.11.1970ж; еңбек өтілі 23 жыл;санаты IІ;сабақ беретін пәні химия.
Абдрасилов  Ғани Серікұлы
04
сентябрь
2024
Абдрасилов Ғани Серікұлы
№23 Тескентоған жалпы орта білім беретін мектебінің директодың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Абдрасилов Ғани Серікұлы  туылған жылы 06.01.1986 ; еңбек өтілі 16 жыл   санаты; педагог сарапшы; сабақ беретін пәні  тарих            
Амирова Назым Сапарғалиқызы
04
сентябрь
2024
Амирова Назым Сапарғалиқызы
     №23  Тескентоған жалпы орта білім беретін мектебінің директордың оқу-тәрбие ісінің жөніндегі орынбасары Амирова Назым Сапаргалиевна туылған жылы: 23.08.1970ж еңбек өтілі: 26 жыл,санаты педагог-зерттеуші, сабақ беретін пәні: география                           
Абдибаева Молдир Кудайбергеновна
04
сентябрь
2024
Абдибаева Молдир Кудайбергеновна
Жамбыл облысы, Меркі ауданы, N23 Тескентоған жалпы орта білім беретін мектебінің кәсіби бағдар беруші педагогы туралы мәлімет.Абдибаева Молдир Кудайбергеновна 30.04.1990 Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Шелек қаласында дүниеге келген.2017 жылы Тараз қаласындағы ТАРМПИ "Бастауышта оқыту әдістемесі" мамандығы бойынша оқыған.Еңбек өтілі: 7жыл
Джон Голланд сауалнамасы алынды.
04
сентябрь
2024
Джон Голланд сауалнамасы алынды.
№23 Тескентоған жалпы орта білім беретін мектебінде 11 сынып білім алушыларынан 4- ші сентябрь күні Джон Голланд сауалнамасы алынды. Мақсаты: Оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін, кәсіби бағытын анықтау Қорытынды: Сауалнамаға 11 сыныптан 8 білім алушы толық қатысты. Нәтижесінде Интеллектуалдық тип. Интеллектуалдық шығармашылық міндеттерді шешуге бейім. Ғылыми тұрғыда мамандықты таңдайды. Қызметтің мына түрлерін ұнатады: математика, география, геология, шығармашылық кәсіптерді таңдап отырған бір
Джон Голланд сауалнамасы алынды.
04
сентябрь
2024
Джон Голланд сауалнамасы алынды.
№23 Тескентоған жалпы орта білім беретін мектебінде 11 сынып білім алушыларынан 4- ші сентябрь күні Джон Голланд сауалнамасы алынды. Мақсаты: Оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін, кәсіби бағытын анықтау Қорытынды: Сауалнамаға 11 сыныптан 8 білім алушы толық қатысты. Нәтижесінде Интеллектуалдық тип. Интеллектуалдық шығармашылық міндеттерді шешуге бейім. Ғылыми тұрғыда мамандықты таңдайды. Қызметтің мына түрлерін ұнатады: математика, география, геология, шығармашылық кәсіптерді таңдап отырған бір
Джон Голланд сауалнамасы алынды.
04
сентябрь
2024
Джон Голланд сауалнамасы алынды.
№23 Тескентоған жалпы орта білім беретін мектебінде 11 сынып білім алушыларынан 4- ші сентябрь күні Джон Голланд сауалнамасы алынды. Мақсаты: Оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін, кәсіби бағытын анықтау Қорытынды: Сауалнамаға 11 сыныптан 8 білім алушы толық қатысты. Нәтижесінде Интеллектуалдық тип. Интеллектуалдық шығармашылық міндеттерді шешуге бейім. Ғылыми тұрғыда мамандықты таңдайды. Қызметтің мына түрлерін ұнатады: математика, география, геология, шығармашылық кәсіптерді таңдап отырған бір
"Мамандық маңдау - маңызды міндет" тақырыбында эссе жазылды
04
сентябрь
2024
"Мамандық маңдау - маңызды міндет" тақырыбында эссе жазылды
4.09.2024жылы №23Тескентоған жалпы орта білім беретін мектебінің 11- сынып білім алушыларынан болашақ  мамандық және оқу бағдарын таңдауға көмектесу, алдағы уақытта мамандық таңдауда дұрыс жолда болуына себепкер болу, таңдаған мамандығының өз бейімділігі мен қабылетіне сәйкес келуін нақтылау мақсатында  "Мамандық маңдау - маңызды міндет" тақырыбында эссе жазылды. Мақсаты:Мамандықтарды талдай және таңдай білуге үйрету.Білім алушылардың  бағдары мен құндылықтары туралы мәлімет беру. КББ