21
январь
2019
28 ноябрь-12 декабрь 2018 жыл «XXI- ғасыр – нақты ғылымдар ғасыры» тақырыбындағы математика информатика және физика пәндері онкүндігінің ҚОРТЫНДЫ ЕС
Бүгінгі ғылым мен техниканың қарқынды дамып, еліміздің экономикасы өсіп, үкімет үдемелі индустрияландырудың керемет жобаларын жүзеге асырып отырған кезеңде оқушылардың математика мен физика пәндерінен біліміне, компьютерлік сауаттылық деңгейіне қойылатын талап та жоғары. Болашақта білімді ұрпақ керек, ал білім кілті – барлық нақты ғылымдардың негізін меңгеруде. Себебі: математикалық білімі мықты, компьютерлік сауаттылығы жоғары әрі ойлау қабілеті дамыған бала ғана ғылым мен техника тілін табысты меңгере алады. Оқушылардың бойында білімге деген қажеттілікті сезіну, білім алу үшін өз бетінше іздену, жаңашылдыққа ұмтылу қасиеттерін тәрбиелеу- сабақта ғана емес, сыныптан тыс жұмыстарда да жүзеге асырылуы керек. «ХХІ ғасыр нақты- ғылымдар ғасыры» деп елбасымыздың қойып отырған маңызды міндетінің негізгі салмағы да осы үш пән-математика,физика және информатикаға бағытталған.
Онкүндіктің мақсаты мен міндеттері нақтыланған соң, аптаның әр күні нақты бір тақырыпта аталып, сол бағытта жаңаша жұмыс үлгісі жүзеге асырылып отырды.Әрине бұл пән мұғалімдері тарапынан өте үлкен ізденіс пен шығармашылықты талап етеді.Біздің пән бірлестігінің әр мүшесі осы талап үдесіне шыға біліп, өз шығармашылықтары мен шеберліктерін көрсете білді.
Онкүндіктің әр күніндеігі іс-шаралардың талдауы:
1) 28.11 сәрсенбі .Апталықтың ашылуы
Бұл күн апталық тақырыбымен,мақсатымен және жоспарымен таныстырылды.
М - математика ғылымдар патшасы
И - информатика ақпараттар ғылымы
Ф - физика табиғаттың патшасы
Білімгерлердің дайындаған әдеби монтажы
Викториналық сұрақтар,ой-жалғасы (мақал-мәтелдер), сөзжұмбақ, ребустар, физика,математика,информатика пәндері бойынша «Қызықты жұмбақтар» шешілді
Қорытынды. Е. Хасанғалиевтің «Атамекен» әнінің әуенімен орындалады.
2) 29.11 «Физика әлемінде» танымдық ойын 9-сыныпта өткізілді.Пән мұғалімі:Сеитова А.
Сабақтағы көрнекіліктер мен дидактикалық материалдар өте мазмұнды болды. Көрнекіліктері эстетикалық талғаммен жасалуы да баланы қызықтыруға, талғамын тәрбиелеуге көп әсерін тигізді.Сабақта толық жоспар жүзеге асырылып, мақсатына жетті, тaпcыpмa бойыншa оқyшылapдың өз бeттepiншe жұмыcты aлып кeтeтiндiгін көрсетті. Мұғaлiм өзiнiң шeбepлiгiн тaнытты. Жарыс балаларды жеңіске талпындырып, өз білімдерін барынша көрсетуге үйрете білді.
3) 30.11 «Не? Қайда? Қашан?» интеллектуалдық ойыны жақсы деңгейде өтті.10-11-сыныптар арасында жарыс өтті. Ойынға 9 оқушы қатысты. Қатысқан оқушылар туралы мәліметтер алдын ала алынған анкета арқылы таныстырылды. Ойын 3 кезеңнен тұрды. Кезең сайын 3 оқушы ойыннан шығарылып отырды. Соңғы кезеңде қалған 3 оқушының біреуі үздік шығып, жеңімпаз атанды.Оқушылар өте жақсы көңіл күймен шықты. Жалпы ойын қызықты және тартысты өтті.
4) 4.12 «Ұлы даланың жеті қыры» атты математикалық кеш 8-9 сыныптар арасында өткізілді.
1 топ: Жеті ырыс (8-сынып)
2 топ: Жеті қазына (9-сынып)
Сабақтың барысы
І.Атқа міну мәдениеті. (Бәйге. Школьникам 5 есеп беріледі. 3-тен 5-ке дейін бағаланады. Есептен жаңылған жағдайда жеңілген топ атқа міну мәдениетін түсіндіру арқылы ұпай алуға мүмкіншілігі бар.)
2.Ұлы даланың ежелгі металлургиясы. (Шешімін тап. Есептер шығар)
Топтар есептерін шығару кезінде көрермендермен сергіту сәті өткізілді
3.Аң стилі. (Сөзжұмбақ шешу)
4.Алтын адам. (Топтардан 20 сұрақтан құрылған тест алынды)
Фокус көрсетілді
5.Түркі әлемінің бесігі. (Кім жылдам?- ойыны)
6.Ұлы Жібек жолы. (Берілген нүктелердің координаталары арқылы Ұлы Жібек жолын сызып шығу)
7.Қазақстан алма мен қызғалдақтың отаны. (Капитандар сайысы. Капитандарға бірдей сұрақтар қойылады, жылдам жуап беру керек.)
Қорытынды шығару үшін сөз кезегін қазыларға берілді.Жеңімпаздар марапатталды.Бұл сайыста Жеті қазына тобы жеңіп шықты
5) 10.12 Айнымалы.Айнымалысы бар өрнек 6-сынып.Пән мұғалімі:Құрманалиев Рахат
Ашық сабақ: Жаңа сабақты слайд арқылы көрсете отырып, түсіндірді. Оқушылар тақтаға назар аударып, есепті шапшаң шығарып отырды. Құрманалиев Рахаттың
«Айнымалы.Айнымалысы бар өрнек» тақырыбында өткен ашық сабағы өте жақсы, қызықты өтті. Үй тапсырмасын ауызша есеп арқылы сұрады. Оқушылар суреттерге қарап отырып, формулаларды еске түсірді.Бұл жерде атап кететін жәйт мұғалімнің өз пәнін жетік меңгергендігі. Оқушыларды сабаққа қызықтыра, көңілін аударта білді.
Мұғалімнің cөйлey мәнepi, өзiн-өзi ұcтayы, оқyшымeн қapым-қaтынac жүpгiзyi, олapды мapaпaттaп жәнe бaғaлaп отыpyы, жaңa әдic-тәciлдepдi «ыстық орындық»,жұппен жұмыс сыныппен жұмыс (тақтамен жұмыс),жеке жұмыс ,сәйкестендіру тапсырмасы (жеке үлестірмелер түрінде ұсыну) пaйдaлaнy шeбepлiгi, тaпcыpмaлapды бepyі жәнe оны қaбылдayы дұрыс жолға қойылған.
6) 10.12 Раторлық және векторлық бейнелерді салыстыру. 6-сынып.Пән мұғалімі:Қыстауова А.
Оқушыларды «Шаттық шеңберіне» орналастыру арқылы әртүрлі кескіндерді пайдалана отырып үш топқа бөлді;
І топ: «Төртбұрыш» ІІ топ: «Үшбұрыш» ІІІ топ: «Жұлдызша» Үй жұмысын сұрақ жауап арқылы сұрап шықты. Оқушылар топпен ынтымақтаса жұмыс жасады.
Ребустың жауабы арқылы жаңа сабақтың тақырыбы анықталады. Жаңа сабақты слайд көрсету арқылы түсіндіріп шықты. Оқушылар жаңа тақырыпты оқып шығып, өз ойларын қағаз бетіне түсіріп, постер қорғап шықты.Paint графикалық редакторды іске қосу. Графиканың артықшылығы мен кемшілігін жазды. Графикалық ақпараттың мысалы болып табылатын кескінді салу. «Қыс бейнесі» тақырыбында сурет салу.Әсіресе, «формулаларды сәйкестендіру», «жалғасын тап» деген ойын түрлері тақырып бойынша оқушылар білімінің терең екенін дәлелдеді
7) Қортындылау Сөзжұмбақ, ребус логикалық есептер байқауында үздік білім көрсеткен оқушылар арнайы грамоталармен марапатталды.
Бір топ оқушылар. Ұстаздардың мақсаты: біздерді
Б-білімді
О-озық ойлауға
Л-лайықты
А-асқақ арманшыл
Ш-шығармашыл
А-ақылды
Қ-құзырлы
Т-тұлғаға
А-айналдыру
Қорыта келе айтарым, ұстаз-жас ұрпақтың рухани сәулеткері, қоғам, халық өзінің үміті мол болашағын тапсырытын сенімді өкілі. Ол – әрі ғалым, әрі шешен, әрі көшбасшы бола білсе ғана алдында отырған шәкірті білімді болады, болашақта ел тұтқасын берік ұстар азамат болады.
Онкүндіктің мақсаты мен міндеттері нақтыланған соң, аптаның әр күні нақты бір тақырыпта аталып, сол бағытта жаңаша жұмыс үлгісі жүзеге асырылып отырды.Әрине бұл пән мұғалімдері тарапынан өте үлкен ізденіс пен шығармашылықты талап етеді.Біздің пән бірлестігінің әр мүшесі осы талап үдесіне шыға біліп, өз шығармашылықтары мен шеберліктерін көрсете білді.
Онкүндіктің әр күніндеігі іс-шаралардың талдауы:
1) 28.11 сәрсенбі .Апталықтың ашылуы
Бұл күн апталық тақырыбымен,мақсатымен және жоспарымен таныстырылды.
М - математика ғылымдар патшасы
И - информатика ақпараттар ғылымы
Ф - физика табиғаттың патшасы
Білімгерлердің дайындаған әдеби монтажы
Викториналық сұрақтар,ой-жалғасы (мақал-мәтелдер), сөзжұмбақ, ребустар, физика,математика,информатика пәндері бойынша «Қызықты жұмбақтар» шешілді
Қорытынды. Е. Хасанғалиевтің «Атамекен» әнінің әуенімен орындалады.
2) 29.11 «Физика әлемінде» танымдық ойын 9-сыныпта өткізілді.Пән мұғалімі:Сеитова А.
Сабақтағы көрнекіліктер мен дидактикалық материалдар өте мазмұнды болды. Көрнекіліктері эстетикалық талғаммен жасалуы да баланы қызықтыруға, талғамын тәрбиелеуге көп әсерін тигізді.Сабақта толық жоспар жүзеге асырылып, мақсатына жетті, тaпcыpмa бойыншa оқyшылapдың өз бeттepiншe жұмыcты aлып кeтeтiндiгін көрсетті. Мұғaлiм өзiнiң шeбepлiгiн тaнытты. Жарыс балаларды жеңіске талпындырып, өз білімдерін барынша көрсетуге үйрете білді.
3) 30.11 «Не? Қайда? Қашан?» интеллектуалдық ойыны жақсы деңгейде өтті.10-11-сыныптар арасында жарыс өтті. Ойынға 9 оқушы қатысты. Қатысқан оқушылар туралы мәліметтер алдын ала алынған анкета арқылы таныстырылды. Ойын 3 кезеңнен тұрды. Кезең сайын 3 оқушы ойыннан шығарылып отырды. Соңғы кезеңде қалған 3 оқушының біреуі үздік шығып, жеңімпаз атанды.Оқушылар өте жақсы көңіл күймен шықты. Жалпы ойын қызықты және тартысты өтті.
4) 4.12 «Ұлы даланың жеті қыры» атты математикалық кеш 8-9 сыныптар арасында өткізілді.
1 топ: Жеті ырыс (8-сынып)
2 топ: Жеті қазына (9-сынып)
Сабақтың барысы
І.Атқа міну мәдениеті. (Бәйге. Школьникам 5 есеп беріледі. 3-тен 5-ке дейін бағаланады. Есептен жаңылған жағдайда жеңілген топ атқа міну мәдениетін түсіндіру арқылы ұпай алуға мүмкіншілігі бар.)
2.Ұлы даланың ежелгі металлургиясы. (Шешімін тап. Есептер шығар)
Топтар есептерін шығару кезінде көрермендермен сергіту сәті өткізілді
3.Аң стилі. (Сөзжұмбақ шешу)
4.Алтын адам. (Топтардан 20 сұрақтан құрылған тест алынды)
Фокус көрсетілді
5.Түркі әлемінің бесігі. (Кім жылдам?- ойыны)
6.Ұлы Жібек жолы. (Берілген нүктелердің координаталары арқылы Ұлы Жібек жолын сызып шығу)
7.Қазақстан алма мен қызғалдақтың отаны. (Капитандар сайысы. Капитандарға бірдей сұрақтар қойылады, жылдам жуап беру керек.)
Қорытынды шығару үшін сөз кезегін қазыларға берілді.Жеңімпаздар марапатталды.Бұл сайыста Жеті қазына тобы жеңіп шықты
5) 10.12 Айнымалы.Айнымалысы бар өрнек 6-сынып.Пән мұғалімі:Құрманалиев Рахат
Ашық сабақ: Жаңа сабақты слайд арқылы көрсете отырып, түсіндірді. Оқушылар тақтаға назар аударып, есепті шапшаң шығарып отырды. Құрманалиев Рахаттың
«Айнымалы.Айнымалысы бар өрнек» тақырыбында өткен ашық сабағы өте жақсы, қызықты өтті. Үй тапсырмасын ауызша есеп арқылы сұрады. Оқушылар суреттерге қарап отырып, формулаларды еске түсірді.Бұл жерде атап кететін жәйт мұғалімнің өз пәнін жетік меңгергендігі. Оқушыларды сабаққа қызықтыра, көңілін аударта білді.
Мұғалімнің cөйлey мәнepi, өзiн-өзi ұcтayы, оқyшымeн қapым-қaтынac жүpгiзyi, олapды мapaпaттaп жәнe бaғaлaп отыpyы, жaңa әдic-тәciлдepдi «ыстық орындық»,жұппен жұмыс сыныппен жұмыс (тақтамен жұмыс),жеке жұмыс ,сәйкестендіру тапсырмасы (жеке үлестірмелер түрінде ұсыну) пaйдaлaнy шeбepлiгi, тaпcыpмaлapды бepyі жәнe оны қaбылдayы дұрыс жолға қойылған.
6) 10.12 Раторлық және векторлық бейнелерді салыстыру. 6-сынып.Пән мұғалімі:Қыстауова А.
Оқушыларды «Шаттық шеңберіне» орналастыру арқылы әртүрлі кескіндерді пайдалана отырып үш топқа бөлді;
І топ: «Төртбұрыш» ІІ топ: «Үшбұрыш» ІІІ топ: «Жұлдызша» Үй жұмысын сұрақ жауап арқылы сұрап шықты. Оқушылар топпен ынтымақтаса жұмыс жасады.
Ребустың жауабы арқылы жаңа сабақтың тақырыбы анықталады. Жаңа сабақты слайд көрсету арқылы түсіндіріп шықты. Оқушылар жаңа тақырыпты оқып шығып, өз ойларын қағаз бетіне түсіріп, постер қорғап шықты.Paint графикалық редакторды іске қосу. Графиканың артықшылығы мен кемшілігін жазды. Графикалық ақпараттың мысалы болып табылатын кескінді салу. «Қыс бейнесі» тақырыбында сурет салу.Әсіресе, «формулаларды сәйкестендіру», «жалғасын тап» деген ойын түрлері тақырып бойынша оқушылар білімінің терең екенін дәлелдеді
7) Қортындылау Сөзжұмбақ, ребус логикалық есептер байқауында үздік білім көрсеткен оқушылар арнайы грамоталармен марапатталды.
Бір топ оқушылар. Ұстаздардың мақсаты: біздерді
Б-білімді
О-озық ойлауға
Л-лайықты
А-асқақ арманшыл
Ш-шығармашыл
А-ақылды
Қ-құзырлы
Т-тұлғаға
А-айналдыру
Қорыта келе айтарым, ұстаз-жас ұрпақтың рухани сәулеткері, қоғам, халық өзінің үміті мол болашағын тапсырытын сенімді өкілі. Ол – әрі ғалым, әрі шешен, әрі көшбасшы бола білсе ғана алдында отырған шәкірті білімді болады, болашақта ел тұтқасын берік ұстар азамат болады.